piątek, 17 lutego 2017

Jak rzuciłam palenie papierosów - Allen Carr

Witam dziś wam przestawię jak prosto rzucić pale papierosów . Potrzebne nam do tego będzie motywacja i książka Allen Carr "Prosta metoda jak skutecznie rzucić palenie" .Dwa lata już nie pale , gdyby nie ta książka pewnie bym dalej paliła i się męczyła z dolegliwościami palacza takich jak; kaszel , zmęczenie, niesmak jedzenia , sucha skóra i ta ciągła chęć zapalenia po której niby czułam się lepiej. Moi znajomi i rodzina nie wieżą ze przez książkę można rzucić takie silne uzależnienie, ja jestem przykładem ze można, tylko wystarczy chcieć . Sama nie wierzyłam ze przeczytanie tej książki możne mi pomóc. Czytałam na forach w internecie jak skutecznie rzucić papierosy i dużo osób pisało właśnie o tej książce . Myślałam co mi zaszkodzi przeczytać i spróbowałam , opłaciło się.




 Główna strona o tej książce http://www.allen-carr.pl/o-metodzie/#porownanie-skutecznosci

Zachęcam do przeczytana tej książki ponieważ  WARTO .

Co robią z nami papierosy?

Nikotyna odgrywa dużą role w badaniach nad funkcjonowaniu tkanki nerwowej. Stwierdzono m.in, że w zwilżonych roztworem nikotyny zwojach układu nerwowego wegetatywnego początkowonastępuje pobudzenie przewodnictwa, a potem jego hamowanie i wreszcie zniesienie. Podobnie jest z innymi układami. W korze mózgowej- początkowo nikotyna na krótko pobudza funkcje mózgowe (myślowe), potem je hamuje. Naczynia mózgowe- najpierw rozszerza, potem zwęża. Ciśnienie krwi - najpierw podnosi, potem obniza.
Po zapaleniu pierwszego papierosa ciśnienie wzrasta, naczynia mózgowe rozszerzają się , funkcje mózgowe są pobudzone. Następuje przepływ lepszego samopoczucia. Trwa to jednak krótko, gdyż po paru minutach zaczyna się okres hamowania, w czasie którego wszystkie oddziałują niekorzystnie. Palacz wtedy sięga po drugiego papierosa...Po następnych- zaczadzamy i zatruty przez nikotynę jest coraz mniej zdolny do myślenia. U palaczy stwierdzono ponadto zaburzenia koordynacji ruchowej, związane prawdopodobnie z większą pobudliwością i trudnościami psychicznymi w koncentracji. U palących sportowców obserwuje się więcej falstartów, palący uczniowie mają  na ogół gorsze stopnie od niepalących. Nikotyna osłabia wszystkie narządy zmysłów; czucia, węchu, smaku, wzroku i słuchu.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz